söndag 1 april 2012

Låg uppdat.

Nivet, igår åkte vi till Åsa, kom hem sent och slockande som klubbade sälar på två röda typ. Idag har jag pluggdag. Tre inlämningar ska jag göra idag. Ena är färdig, två kvar. Så ni förstår ju att det inte blir mycket tid över till bloggande, inte heller till att lacka om naglarna. Men det ska jag försöka klämma in ikväll- kassa bilder mao. Ska se om solen skiner imorgon för då får ni solbilder på mina naglar ^^ Tänkte köra på magnetiska lacket- awesome!

Annars då? ja.. INGET! Första inlämnignsuppgiften jag gjorde imorse var finansiering&kalkylering. Räkna ut vilken timavgift man behöver ha per anställd för att täcka både direkta och indirekta kostnader. Det är ASKUL! helt seriöst nu alltså, jag älskar det här! Jag LÄNGTAR till att få jobba med detta! :D

Hur många kan säga så om sitt jobb? att man älskar det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar