onsdag 25 april 2012

Inget körkort denna onsdag!

Var för feg i korsningarna. Det var asmkt trafik idag, och det kom aldrig någon ordentlig lucka, så jag tänkte "jag väntar lite till..". Det var inte bra. Delvis hade det att göra med att jag inte riktigt gillar dieselbilar så jag vågar inte gasa på ordentligt= dumt. Detta var det absolut ända jag kuggade på, att jag inte var tillräckligt "på hugget".
Så jag tänkte- upp i sadeln igen! Vi bokar ny tid fast med en bensinare.. Vet ni när första tiden va?? 24e maj!
Men Maria som är receptionisten på körskolan skulle ringa varje dag för att fixa tidigare tid. Hoppas det går fort! Vill köra upp igen IDAG! För jag VET att jag kan gasa på ordentligt och köra bra. Han sa ju till och med själv, inspektören alltså, att det var jättebra förutom det.
Inget att påpeka på utöver det. Så ja.. nästa gång bensin= det kommer gå bra. Jag är säker på det alltså.

Men jag blev väldigt ledsen precis efter såklart. Jag grät.. som ett barn! Men nu känns det okej ändå. Man får kugga, det är okej. Jag måste sluta ha för höga krav på mig själv. Nästa gång kommer jag vara "på hugget" men ändå köra lugnt och bra. Det kommer gå kalas ;) Eller så kuggar jag igen, men nu vet jag iaf att jag kommer inte DÖ under körprovet :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar