lördag 31 mars 2012

Var på ICA maxi i alby..

Och vet ni vad de sålde där? magnetiskt nagellack! Ni vet de där lacken som är så jäkla coola??!!! såatte.. jag beställde förvisso några (jaja 50st..) lack från usa va..? men INGET av de var magnetiskt.. såatte,, jag köpte ett.
magnetic force av color club.. mitt första color club nagellack faktiskt. Superbra pensel, snabbtorkat som attans men det var lite klurigt att få mönsret på hela nageln med magneten, men det löser sig nog med lite övning. Färgen jag köpte var steel of the night. Kommer bli ASCOOLT att ha det som grund med metallic-stämplar!
såatte.. ja.. 99 kr..
Jag kommer ALDRIG kunna klaga på Tommys spindelhobby ever again kan man ju säga.

Nu ska vi dra till hässelby.. Hälsa på Åsa. Jag kommer somna i bilen..
Fortfarande inte tagit igen mig efter nattpasset. Det känns som att jag kommer preciiis hinna ta igen mig efter varje nattpass lagom till nästa nattpass fem dagar efter den första.. men man kanske kommer in i det efter ett tag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar