torsdag 12 april 2012

Plugg, pyssel och ommöblering

Diskmaskinen fungerar okej, tyvärr inkopplad till varmvattnet, så när varmvattnet tar slut, slutar den diska ett tag= längre program. Dessutom blir det jobbigt att kombinera det här med dusch och diska.. men men, man kan inte få allt ;)

Vilma´s alla möbler är nu i hennes rum och våra i vårt rum. Således har jag alltså flyttat bokhyllor och garderober idag. Ryggsmärta delux ;P

eeh och nu ligger jag och googlar bilder på alla nagellack jag väntar på *visslar oskyldigt*
mindre än en vecka kvar till första lektionen i "körkortstagar-spurten"... Jag mår lite illa varje gång jag tänker på det.. så sjukt jävla nervös! Gaaaah!

Anyhow. MVG på inlämningsuppgiften om projektet (projektet jag valt är att ta körkort, smidigt och passande).
Så nu är jag iaf i rullning på projektet med. Hoppas bara jag genomför det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar