fredag 6 april 2012

Tänkte föra över lite nya bilder till datorn..

Från nya kameran sen .. men just nu sitter jag på tronen.. toan alltså!

Körde massa bil idag! Från tullinge till stora väsby, sen från gävle bro till forsbacka. Sen hela vägen tillbaka från forsbacka via gävle city till skutskär sen hela vägen till stora väsby igen.. bara två misstag. Ett motorstopp utanför coops parkering (rent slarvfel från min sida faktiskt) oooch så råkade jag kanske eventuellt kört mot ett rödljus som slog om från grön till gult till röd alldeled löjligt för fort och jag hann inte stanna för då hade jag fått tvärnita precis framför korsningen och blitt påkört bakifrån.. så inte riktigt meningen öht faktiskt..  jag skulle ALDRIG medvetet köra mot rött, det svär jag på! Aldrig någonsin !

Jaja allt annat gick kalasbra.. gjorde några snygga omkörningar förbi några släpvagnar och transporter också. Och påfart/avfart är numera inget problem alls. Jag körde som en glidare, precis som Abraham sa åt mig att göra ;)

1 kommentar: