söndag 8 april 2012

Vilken jäkla dag!

Jag blir yr när jag tänker på allt vi hunnit gjort.

Blev väckta kl 9 av grannen som tänkte bjussa på scones (hur awesome????!!!)
Sen satte Nina & Johannes upp tapeter medan jag satt och vred mig i vånda över att de skar tapetvårderna på golvet utan att passa upp de på väggen först.. och bara kapade vidare efter första vådens längd.. Jag får magknip bara jag tänker på det. Det syntes på resultatet. Nina påstår att det inte gör något för hon ska ha lister.. men jag har då aldrig sett lister på 20cm från taket och ner ;) johannes kom med förslaget bord.. Och ja, då kan jag väl gå med på det.. men ja.. förstår ni min förtvivlan?? ;P Arbetsskadad!

Sen hem, handla, laga mat två ggr, tvätta osv osv.. vardagsbestyr nivet..

SEN fixade jag inlämningar..
Till alla tre kurserna..
Jättelång tid tog alla tre.. jättejobbigt men fasktiskt kul om man bortser från min familjs babblande under tiden :P

Bilder kommer imorgon.. måste ladda kameran :P
G´nite

1 kommentar:

  1. Det blir jätte bra med listerna. Det ska vara breda lister, det blir inne!! Jag lovar!!!

    SvaraRadera