fredag 20 april 2012

Dag 6, Lila! (eller violett)

Jag fick mina Catherine Arley lack häromdagen. Och jag älskar dem! Formulan är så underbar att måla med, kanske liiite rinnig till den där penseln de har, men annars; OMG! Så snygga.
Nu är de förvisso inte så holografiska de än gång varit, men vad gör det?
Märket har väldigt coola färger, jag har dock bara hunnit testa denna på en hel manikyr, men det skall jag ändra på.

Detta är Catherine Arley nummer 673
Hyffsat holografiskt, men svårt att fånga på bild.
SÅ lättmålat, och täcker gott och väl på bara två lager.
För att inte tala om glansen. Jag hade inget överlack på detta, dels för att det torkade otroligt fort på egen hand, dels för att det behövs inte! Naglarna blir släta och glansiga som champange-glas med detta lack! Det finns absolut inget ont att säga om det här lila och vackra nagellack. Jag älskar det!




Det är magiskt <3
Eller vad säger ni?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar