onsdag 18 april 2012

Abraham är en bra man han!

Aaah då har man kört en gång till med skolan, och min lärare är AWESOME! Jag gör knappt annat än kör bil och garvar med honom. Han är verkligen en fantastisk lärare :)
Så sjukt kul och muntrar upp mig nå enormt- egoboost!

Körningen gick jättebra. Jag kan numera fickparkera efter bara två försök. Ena gången med guide-lines och andra gången helt själv. Vet ni vad han sa om parkeringen jag fixade själv?? Att han själv aldrig skulle kunna parkera själv med sådan precision, bilen låg helt perfekt efter ett försök m.a.o.. behövde inte ens köra fram efter jag backat in för att räta upp den. Den var verkligen perfekt. Hur jäkla kul var inte det?? Jag blev så glad :D
Backningen gick också bra.. och av-/påfart med.. Haha allt går så bra!

Jag fick ett stooort hjärta av honom *skratt* Han är så kul.

Om ni ska ta körkort, tveka fan inte- kör med dinkorskola.se i hallunda! Fråga efter Abraham- han är så jäkla grym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar