fredag 20 april 2012

Nagellack under förarproven..

Ja. jag sitter och funderar på detta med nagellack under teoriprovet och uppkörningen. För.. om jag har fina naglar.. och misslyckas.. då kanske jag aldrig mer vill använda det nagellacket?? :O
I-landsproblem, jag vet.
Detta funderar jag mest på för att jag mår rätt dåligt efter att ha följt rättegången mot Breivik..
Det är riktigt obehagligt faktiskt.. Han är obehaglig.. och han motsäger sig själv :/ jaja.. hur den mannen tänker kommer jag aldrig kunna förstå.

Över till nagellack.. jag kanske ska prova att göra en lagermanikyr med de olika glitter-jelly-lacken jag har.. grönt underst, sen blått sen lila? de är snygga lack.. kan bli ballt.. kan bli :P Om inte annat kommer jag nog inte använda det så ofta ändå pga torktiden på dem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar