söndag 1 april 2012

Jag har PROBLEM!

Seriösa jävla problem dessutom. Jag tror jag har spenderat ungefär två timmar med att googla på nagellack.. och inte vilket nagellack som helst utan kelancolors nagellack på google bildsök. Det här är faen inte hälsosamt alltså :P jag längtar efter mina lack så jag mår illa typ.. Och de har inte ens skickats än.
Det snöar nå vedervärdigt igen också.

Deppad tjej! Såå jag tänkte försöka muntra upp mig själv med nagelvård och ny manikyr om ett tag. Hade jag haft tillgång till Tommy hade jag åkt och köpt blondering med och slängt i i utväxten och på med en ansiktsmask. Men nu jobbar ju den jävlen kväll så nej.

Jag vet inte ens hur han jobbar i veckan. Jäkligt störande att inte veta vad han har för schema. Vi har ju inget schema någon utav oss iof men ändå.

Detta är några av nagellacken jag beställt. Här har vi alla metalliclack de har i sin kollektion. Hur awesome??!! De är dessutom skitbra till att stampa med.. eh nej nu blev jag sådär längtansfull igen. skitockså.

Här är deras vanliga holo-line

















ooch chunku holos serieeen:



SJÄLVKLART har jag beställt alla dessa ovanstående lack.. ehum..

Men de är ju så FINA SÅ JAG VILL SLICKA PÅ DEM!!!!

1 kommentar:

  1. Jag vill också! Du får måla på mig när de kommer!!!!

    SvaraRadera