torsdag 19 april 2012

Pöh vilket pissgrunk..

Nu har jag hunnit köra, handla mjölk o komma hem. Sedan har jag ätit och nu kollar jag big brother..

Körningen gick väl inte direkt asbra.. Jag var så nervös idag och hade dessutom ätit jättedåligt innan= för långt blodsocker= skakade som ett asplöv.
Anledningen jag var nervös? Uppfångning i lutning.. Detta är något jag läst om hundra gånger- men aldrig riktigt lyckats med i praktiken då mamma inte är asbra på att förklara och sådär.. Men vet i vad? Det gick jättebra.
Men jag skakade som ett jäkla asplöv i ungefär 40 av 80 minuter.. Ska äta ordentligt innan måndagens lektion. Får äta något på tunnelbanan mellan t-centralen och lektionen :D

Men iaf.. Abraham trodde absolut att jag kommer klara uppkörningen. Han sa att jag har mkt högre körkunskaper än mååånga som kör upp. Och han berättade om folk om kör som idioter på uppkörningen.. jag trodde han inte.. Men han höll fast vid det han sa haha "Jag skulle fan ha filmat så du kunde sett hur folk kör, vet du att folk är på väg att krocka titt som tätt när de kör upp?? och tycker de ändå ska ha körkort! Du kör ju säkert och jättebra, inga problem!"
Han är bra på att peppa..

Vi får se.. teorin känns iaf bra.. provade att göra ett teoriprov genom bonniers trafikskoleprogram.. 62 rätt av 70- känns okej då jag har några fler dagar på mig att plugga :D

Jag är mycket mer nervös över uppkörningen.. men jag ska köra imorgon på dagen och sen lördag förmiddag OCH eventuellt eftermiddagen med :)  Sen har jag ju två lektioner kvar med..

Nu tänkte jag måla naglarna några gånger ;P haha..

Sen äre HOCKEY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar