torsdag 19 april 2012

Så himla trött!!

Skulle vela ha sovit typ 3 timmar till när Vilma väckte mig.. Jag är SÅ jäkla trött..
Sitter just nu och pluggar teori, vilket går jäkligt bra ändå..
Kl 12.27 går bussen mot bussen.. byte vid sjukhuset.. Sedan börjar körlektionen 13.30.
Idag ska vi träna uppfångning i lutning, för DET är jag värdelös på. Jag må kunna fickparkera men lutning är så inte min grej.. varför har de backar för??

Ska be om att få lära mig om ut och invändig kontroll också.. Jag kan i teorin men jag vet inte vad inspektören brukar vilja att man gör på för sätt. Så det blir bäst att fråga Abraham om det..

Mår illa när jag tänker på hur LITE tid det är innan uppkörning och skrivning.. Så nervös! Men jag försöker intala mig själv att skulle jag kugga är det inte hela världen. Det går att försöka igen.

Och hur jag ska kunna koncentrera mig på att plugga till skolan begriper jag inte, för jag är så inne i körkortet nu så ni förstår inte :O Men jag ska sätta mig efter lektionen och fixa uppgifterna som ska in innan söndag. Försöka iaf :)

Nä nu har jag bubblar färdigt.. på återhörelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar