lördag 21 april 2012

Om jag nu inte klantar mig totalt..

pga nervositet så är jag rätt säker på att jag fixar uppkörningen nu. För vet ni vad? idag har jag kört runt mitt i Stockholm city, bland annat runt plattan/centralstationen osv.. Inte ett enda fel gjorde jag! inget motorstopp heller för den delen :P
Jag tror inte ens mamma reflekterade över att jag övningskörde :D

Så förhoppningsvis har jag mitt körkort snart :D

Annars händer inte mycket. Ska sätta mig och ladda över nagelbilder från kameran så jag kan göra lite fler challenge-inlägg tänkte jag.. jag har bilder färdiga för några dagar framöver igen, nu. Men bloggers jäkla schemaläggningsfunktion fungerar ju för bövelen inte! fast jag sätter datum och tid så publicerar den inte skiten när den ska! Jäkla störande må jag säga.

Anyhow... Jag har kört i Stockholm city.. så jävla stolt haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar