tisdag 17 april 2012

Dag 3. Gul

Vad ska jag säga. Snabblackat enkom för inlägget.
Kleancolor´s gula holo-lack.
Pastelligt med massa holo-glitter! Riktigt blingit i solen, men sådana bilder har jag dessvärre inte att tillgå :/ Denna gång i alla fall! Vi kanske får återse detta lack en annan dag om jag blir gul-sugen haha

Ett lager matt överlack under
Två lager gult holo. Ett lager hade fungerade fint det med, men med aningens VNL. Vilket jag tycker det kan vara riktigt snyggt med, när det är så ljusa men ändå "händelsefulla" lack.. hajar ni vad jag menar? Jag KAN vara lite virrig just nu då jag är sjukt trött. Men jag tror ni förstår ;)
Inget överlack vad jag kan minnas..

Pics:

Nej det är nog faktiskt inget överlack, det ser för "grusigt" ut.
Det blir lite raspigt eller vad man ska säga, så vill man ha släta naglar
behöver man ett lager överlack

Oskarp bild för att få fram lite holo-effekt från glittret

Det ser så guldigt ut på bilderna, men det är mer pastel-gult än guld-gult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar