tisdag 24 april 2012

Idag va sista lektionen..

Imorgon hoppas jag vara den sista dagen jag åker i samma bil som Abraham. Inte för att han inte är sjukt jäkla rolig att köra med, utan för att jag vill ha mitt körkort nu. Dessutom blir det rätt dyrt att köpa lektioner bara för att umgås med honom, spec när man bara kan svänga förbi och säga hej när han jobbar haha :D

Trött är jag också, fruktansvärt trött. Jag hoppas jag kan sova länge då.. Länge länge länge vill jag sova.. Kommer nog inte hända men ändå. Har precis suttit och lackat naglarna och tagit kort.. Det blev rätt okej om jag får säga det själv. Ni får se resultatet om två dagar :P

Har gått utan nagellack sen igår! känt mig helt naken alltså.. :P

När Vilma somnat tänker jag slappna av, andaaaas och fixa naglarna på båda händerna.. vill ha de fina till imorgon :P

Näe nu ska jag inte babbla på mer, totalt ointressant gaggande ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar