måndag 9 april 2012

Jag har fört över bilderna på datorn..

Men insåg att det skulle behövas ett bildredigeringsprogram då det är en hel drööös bilder jag vill visa er. Så nu sitter jag och installerar pain.net
Med andra ord kan det dröja några timmar till innan ni får några bilder ^^

Btw jag färgade utväxten igår. Eller The awesome Nina färgade den. Det blev kalas!

Vilma har lärt sig fota med kameran också, hon går mest och ego-picar, vilket är hysteriskt kul. Nu ska få se :D

Nina the nekrofil egopicade igår också. typ massa bilder. En överraskning till mig sa hon ;)

NOTD är ett enkelt skimrigt champangefärgat ELF-lack.. Väääldigt glansigt, väldigt skimrigt med väldgt synliga brush-strokes. Så det kommer jag inte ta kort på. VNL med tre lager också.. Jäkligt störande. Förvisso knappt märkbar men det stör mig, och jag vet inte.. Rinnig är lacken också, det rinner väldigt gärna ner under nagelbandet..  jag stör mig på färgen med. Varför vet jag inte, för den är jättefin.. Men jag tror det var för tråkigt för mig just nu. Vill ha färgstarka vårnaglar :P
*klagar*

Idag ska jag komma ihåg att dricka glögg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar