måndag 16 april 2012

Dag 2. Orange

Jag älskar denna manikyr! Bar den i nästan ett helt dygn! ;)
Stämplarna blev förvisso lite muppiga, så jag fyllde i dem med en pensel- men det blev lite för mycket lack när jag fyllde i= mörkade färg där. Men vad gör det om hundra år? Det blev i alla fall otroligt coolt :D Och jag får skylla på att jag varken hade bra lyse (mitt på kvällen, med tvn som ljuskälla), eller glasögon på mig haha

Ett lager Elf matt överlack som underlack (lättare att pilla bort lacket då..)
Två lager Kleancolor holo orange (sjukt snyggt! love it)
Stämplat med Kleancolor metallic orange (som förövrigt är otroooligt liv deras metallic mango, googla det om ni är nyfikna ;))
Samt två lager överlack, china glaze -Fast Forward, både under och över stämpeln. Under för att lättare torka bort om jag sabbar en stämpel, över för det är så jäkla snygg glans med överlack :D

I alla fall, mer bilder mindre snack va? here we go!

I solljus, vid rödljus på kungsholmen :D

Så snyggt *dreglar*

Det känns så jäkla somrigt liksom, men ändå lite mot hösten. Metalliclacken är lite för mörk för sommarkänslan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar