fredag 27 april 2012

Dag 13!

 Denna dag är det alltså "animal print" som står på agendan. Helt okej om ni frågar mig. För jag älskar det!
Basfärgen: Catherine Arley 668 (tre lager, men det räcker eg med två)
Stämpelfärg: ELF black som är awesome till stämplar!
Och ett lager överlack, för att få glans över stämpeln med som såg rätt matt ut.
CA behöver dock inte överlack öht! Det är så himla perfekt i sin konsistens så ni begriper inte, om ni inte provat! Det är som det är ett glastäcke över naglarna med CA-lacken. Riktigt glansigt och sååå "slätt" .. de jämnar alltså ut sig alldeles perfekt över nageln.

Nu över till bilderna såklart:


Det är dessvärre värdelöst väder totalt utan sol, vilket gör att allt holo inte kan komma fram på bilderna.



Här ser man i alla fall lite tydligare att det är ett holografiskt lack. Älskar det!


Jag frågade dottern om hon inte diggade mina naglar, för jag ÄLSKAR att ha zebra-print på naglarna. Men hennes svar var "Fast mamma... Zebror är faktiskt svart-vita, inte bruna och svarta.... Men det var väl fint ändå då....."
Fyra år och dissar mig redan ;)

Men jag är iaf kär i manikyren. Den gör mig så glad :D

1 kommentar:

  1. HAHA, älskade lilla Vilma! Iaf, det var grymt snyggt!

    SvaraRadera