måndag 23 april 2012

Dag 9. Rainbow!

Det är inte direkt regnbågsväder i skrivandes stund då det är kolsvart ute. Ja jag vet, lat som gör schemainställda inlägg. Men jag måste för jag har så jädrans mycket plugg att göra, plus all övningskörning på det. Men jag vill ju att mina kära läsare ska få se nagellack- stressigt liv eller ej!

Denna dag har vi en regnbåge a la metallic! Jag diggar färgerna asmycket men att måla den tog sin lilla tid. Kollade på amigo under tiden, alla som har barn i barnkanals-åldern vet vad jag snackar om...

Kleancolors olika metalliclack ovanpå ett orange Catherine Arley-lack som knappt syns under regnbågen :D







Dessa ränder är fri-handade med en liten make-up pensel som jag även har för clean-up jobb runt nagelbanden. Oumbärlig liten sak är den!

När ni läser detta förresten, eller ja tidpunkten den bör vara uppe i alla fall, så har jag nyss gjort mitt teoriprov och sitter nu och övningskör med körskolan i Hallunda :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar