söndag 22 april 2012

Dag 8. Metallic nails!


Ja vad ska man säga. Det ser inte alls ut som metallic på bilderna tyvärr.
Det är riktigt coolt irl dock, men inget jag kommer ha på mig alldeles ensam, kanske om jag gömmer det under något glitter eller så, men inte ensam. Det är alldeles för skrikigt för det!
Anyhow, det är kleancolor metallic pink det handlar om här :)
Mindre snack, mer bilder säger ni?
Er önskan, min lag ;)



Jag vill att ni noterar en sak med detta lack dock...
Det är ETT lager, ser ni täckningen?? it´s awesome!

Ett lager och inget överlack ska tilläggas. Riktigt snygg glans faktiskt :D
Trots att det inte är något överlack på det hela!

Lite metallic-finish ser man nog, och jag slapp jättetydliga borst-drag.
Det är synd att färgåtergivningen inte blir den bästa, vad är det med kameror att inte gilla il-rosa?


Så.. Jag ÄLSKAR alla egenskaper kleancolors metalliclack har; supertäckande, snabbtorkande och glansigt som bara den :) perfekt till stämplarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar