fredag 27 april 2012

Just idag är jag stark *nynnar*

Fast så är det definitivt inte faktiskt. Det enda jag är glad över just nu, är min kära grannes fest imorgon och att Emma kommer. Och mitt nagellack.

Resten av mina planer jag gör verkar bara skita sig så.. Så jäkla less idag. Jag har planerat att gå på en tjejkväll i flera veckor. Idag verkar de planerna raseras. Detta p.g.a gubbens jobb. Vet ni hur frustrerande det är, när man planerat EN enda sak i ett par veckor, och så blir det inte så? Jag känner hur varm jag är om kinderna typ hela tiden. För jag rodnar inte bara när jag är generad.. Nej jag rodnar när jag är förbannad också. Jättekul, verkligen.
Jag älskar att vara hemma med min älskade Vilma, men en gång i halvåret måste jag väl få kunna vara barnledig och ha kul? bara festa loss? Nej, då går inte det. Trots väl planering från min sida.

För även om jag ska festa imorgon så har jag dottern i huset bredvid. Jag vet inte, men på något sätt känns det inte som man är barnledig direkt då, när ungen har tillgång till en. Jag kan ju knappast våga dricka mer än något glas vin.

Förlåt.. jag vet att detta är totalt ointressant för er läsare. Men jag är så upprörd/ledsen/arg just nu att jag behövde få skriva av mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar