måndag 16 april 2012

Pluggar så jag storknar..

Ni förstår inte vad jag hållit på med dessa uppgifter. Det sprutar siffror och förstudier genom öronen på mig ^^
Detta i kombination med lackande och om-lackande.

Därför blir det VÄLDIGT glest med inlägg just nu, för nu börjar intensivkörningen om någon dag+ plugg+ bussåkande+ matlagande+ barnomhändetagande+ teoriplugg och privat övningskörning på det. Jag FÖRSTÅR inte hur jag ska stå upp nästa fredag :P
Ja just jah, jag har ju denna challange också.. men jag är några dagar före med lackande, så det känns ändå rätt okej ;) måste bara ladda upp bilderna och göra inläggen så kan jag ju alltid schemalägga dem :)

Måste tillägga att jag gillar Catherine Arley´s nagellack. Så fina <3 Jag menar de holografiska lacken. Dock har jag ju de nyaste versionerna antar jag, med taskigare holo-glitter. Men vet ni vad? De är awesome ändå ;) Så fina färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar