torsdag 12 april 2012

Du luktar lax!

Nä, jag skoja bara. Du luktar säkert jättegott :)

Jag ville mest bara berätta att Emmas fisk är kalasgod! Den är verkligen asgod, jag lovar!
Så om ni har vägarna förbi Valbo köpcentrum, vingla in på Coop och köp fisk i fiskdisken. Det är väldigt ofta Emma som står därå och säljer sin fisk :D

Hon har vart med i arbetarbladet också, reklam för sin fiskdisk. "Emma erbjuder blåmusslor i nät" stod det. Men det hade vart ännu skojigare om det stått "Emma visar musslan" *fnissar*

Jag älskar min Emma.. hade det inte vart för avståndet hade jag våldgästat henne alltid. Ungefär som grannen när hon öppnar dörren och frågar "Är ni naknaaa??" med ett stort leende på läpparna :D haha

Googlar man laxrullad får man upp denna bild bland annat:

Lånad från google

Det tyckte jag var kul..

1 kommentar:

  1. HAHA, tänk om mina laxrullar såg ut sådär ;) Skulle man ju inte göra annat än att äta lax! Hähä. JAG SAKNAR DIG! Men vi ses snart! Puss

    SvaraRadera