torsdag 29 mars 2012

Paket!

Helt ärligt, det är väldigt tillfredställande att hämta ut och sedan öppna paket. Även fast man VET att det är studentlitteratur. Det är böcker.. underbara, sprillans nya, fina och oöppnade böcker. Lukten och känslan är fan awesome. Jag har ett obsession med böcker.. Men det gör inget för de som älskar mig vet hur jag är och älskar mig trots mina avvikelser.

Jag fick även en book-bag gratis då jag handlade för över 400kr (totalt blev det 913kr för två (JA du läste rätt 2) böcker.)
Den här book-bagen är jäkligt cool ändå. Frågan är bara när den kommer bli användbar.. Hur som helst. Denna book-bag är även 100% CO2 neutral! Hur awesome?! Jag vet nog inget jag äger som jag kan säga samma sak om..
Jag tog dessutom miljöfrakt express. Man skall värna om våran natur, vi har bara en! Precis som med föräldrarna sina.

Annars då?
Har sneglat på en digitalkamera med 16mpx.. Jag måste bara få in pengarna först. De är ju inte så snabba, de där csn-människorna.
Det blir en kompaktkamera, har inte råd med system. Men bara nagelbilderna blir fina så spelar det ju faktiskt ingen roll.. Egentligen ;) Öva inställningar kan jag göra på den gamla jag har ändå, även om den inte vill fokusera när man zoomar haha

Jag har pratat med min fina Emma i luren idag också.. Hon gör mig så himla glad. Det liksom värmer och svider till lite i hjärtat varje gång vi snackar. Värmer för att jag älskar henne så mycket och svider till för att hon är så långt bort.

Visste ni föresten att hon och jag rökte en hel limpa cigg i mitt flick-rum en dag när vi båda skolkade från skolan när vi var typ.... 11-12?! waha vi har gjort en himla massa tossigheter ihop, jag och Emma.
Vi brukade provsmaka alla hennes mammas alkoholhaltiga drycker också då och då, en hutt ur varje liksom hahahaha.. fy fan.. och häxblandningar.. äeh fy fan alltså, hon är för härlig min älskade Emma. Nu ska jag bara övertala henne att man kan bo i sthlm och slippa åka tågen här. (du får ta körkort på samma skola som mig!!, problem solved).

Föresten.. jag skulle ju plugga..

2 kommentarer:

  1. Aaaaw, snutt! Du vet då hur man gör en gammal bitter tant som mig glad i själen :)Saknar dig som faaaaan! PUSS

    SvaraRadera
  2. Och jag saknar dig också Emma! Ska bli kul på kändisfesten :) Jossan hinner jag inte sakna för hon får frulla hos mig!

    SvaraRadera