onsdag 14 mars 2012

Redovisning och beskattning 100p

Alla inlämningar är klara. Sista resultatet fick jag idag med. 20/20p.. Vilket är alla rätt liksom, hur bra! Totalt har jag fått 143 av 176 poäng på alla inlämningar vilket ger 81% = betyg VG.. Nu är det bara slutprovet kvar som kan höja eller sänka betyget.. Varför jag bara fått 143 av 176 poäng på uppgifterna är för att jag medvetet skippat några VG och MVG uppgifter när jag började jobba för jag hade inte ork eller tid att sätta mig in i allt jag behövde kunna. Så jag är jättenöjd med detta resultat ändå faktiskt.

Programhantering 100p Är också klar förutom slutprovet.. Där vet jag dock inget resultat än. Men av fem uppgifter har jag fått VN på fyra och N på en.. så ja.. jag ligger nog hyffsat till där med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar