söndag 4 mars 2012

Jobbade natt ..

Fre->lör.. 22-08.. Jag sov inget innan.. klev upp 08 på fredagen.. klockan 05 på igår morse var jag verkligen gråtfärdig av trötthet.. Vi har ju vaken natt liksom .. och ja.. jag är dum i huvudet och planerade inte över huvud taget.. Jag vet inte hur jag tänkte, men det blev iaf inte bra. Som tur va hade T passet efter mig så han kom lite tidigare och bytte av.. Meeeen då hade vi planerat det ännu sämre- för Vilma var ju hemma.. Sov några timmar på dagen med avbrott för hennes babblande osv, men ja.. natten till idag sov jag som en drogad katt.. Nu har jag lämnat in en av två uppgifter som ska vara inne idag eg. Men den andra får jag nog lämna in imorgon för jag är verkligen trött i skallen idag med.

Man blir lagomt dagvill av att jobba natt också.. hade nästan missat att det är måndag imorgon.
Så imorgon ska jag försöka peta in två inlämningar till redovisning&beskattningskursen.. Då är jag klar med veckans skola och kan jobba lite mer om det behövs. Jag har redan nu planerat att jobba natt mellan ons->tors (ska sova INNAN jag börjar!!) samt söndag kväll. Sen får vi se hur det blir med resten av dagarna.. beror ju på skolan och om de behöver personal :)

Annars? saknar Emma som in i bomben.. :( önskar jag ägde en helikopter..

Vilma är världens gulligaste unge btw.. jag vet ingen tös som är så kalasbra som hon <3 mitt hjärta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar