tisdag 13 mars 2012

Eh hej IQ-fiskmås..

Jag vet ni varför både jag och Vilma vart supergriniga och haft kass humör i flera dagar.. Vi är ju sjuka!! Jag har haft sådant fokus på plugget att jag inte hunnit reflektera så mkt på annat. Jag tänkte en sväng igår att Vilma kändes rätt varm när hon somnade i mitt knä i soffan och hon sov sedan någon timme i hennes säng. Men jag tänkte att det bara var våran gemensamma kroppsvärme och trötthet sedan helgen. Jo men tjena.. Vid lunch (efter ännu en timmes powernap, som hon aldrig tar längre) så hade hon 39.4 i feber.... DUM MAMMA som inte fattat att hon är sjuk fören nu..
Det förklarar min trötthet och mitt humör med.. Jag är ju också sjuk... Det är ILLA när man har så mycket att göra att man inte ens inser att en själv och ens barn är sjuka.. Men nu har hon iaf fått ipren och sådär. MEn matvägrar idag med (liksom igår... idiot-mamma...)

Jag mår inte tiptop över att jag inte fattat detta fören nu.. men nu vet jag tills nästa gång vi blir såhär- då kanske jag fattar det lite tidigare!

Hon hade även sjuk huvudvärk igår.. som jag hade i helgen.. Ååååh jag är så dum! Fan.. hon har gått och mått dåligt i onödan i minst två dagar.. plutten min :(

Jaja jag ska försöka att inte skuldbelägga mig själv mer nu.. man kan inte vara helt med i leken jämt antar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar