torsdag 29 mars 2012

Jobbig natt..

Mardrömmar hela natten om huset som brinner ner.. Gråtit som en galning fram och tillbaka sen fem imorse..

Nåja, ska försöka att släppa det, även fast dagen känns förstörd redan..

Hur som haver.
Jag TROR jag kan ha ett problem.. för jag satt precis och fantisera om hur AWESOME det skulle vara med en digital-fotoram enbart fylld med bilder på mina manikyrer!
Men alltså på allvar, fatta en sådan på spiselkransen.. åh vad fint *suckar drömmande*

Anyhow. Äntligen fått beslutet från CSN.. Så nu vet jag att jag kan köpa mina nagellack samt de resterande lektionerna.. För egna pengar! :)

Igår beställde jag böcker till min bror som fyllde år för ett tag sedan också. Han vet vilka som kommer med posten, men han blir nog glad ändå när de väl anländer haha.

Jag längtar verkligen tills dem kommer hit igen. Mina bröder alltså.. och Emma.. mina käraste..
Jag tänkte nog göra mig av med psyk-tanten på andra sidan staketet- ta över huset och starta ett kollektiv för mina kära :)  JAG VILL!

1 kommentar: