onsdag 28 mars 2012

Jag har inte fixat naglarna än..

Jag tänkte göra det ikväll när uppgiften är inlämnad.

Men jag har ju missat att berätta om helgen tror jag?
Vi var på Heron city, jag och min man. Vi var där fyra timmar innan bion.. Jätteknasigt planerat men under den tiden hann vi följande: Äta mat, äta två glassar var (eh.. ja..), spekulera och planera att bada i fontänen i tur och ordning medan den andra trycker på knapparna (ni som vart där vet vilka jag menar), spela biljard en timme (jag van....inte. Men jag hade kunnat!) och sen stå i kön till biografens egna popcornfrsäljning.. jag tror det tog längst tid..
Sen såg vi underworld filmen i 3D. Nu hade vi förvisso sett filmen redan. Men inte i 3D, och tommy hade inte sett någon film i 3D förr så vi tänkte ta hans oskuld på det hela.
ASBRA!

I måndags var vi till skärholmen också och letade kurslitteratur och sådär. ASTREVLIGT att umgås med min man. Ärligt alltså, han är hemma för sällan.

Men nu måste jag nog faktiskt plugga vidare om jag ska ha in den där uppgiften idag faktiskt.

Ah just det. Snuten var ute och körde (ja ja.. flög)  helikopter ovanför huset imorse.. JÄVLAR var lågt den flög.. precis ovanför hustaket typ. Bild finns på Nymfoman-Ninas blogg (öppnas i nytt fönster).

Ja men nu kom jag ju på vad jag skulle skriva.. Vi var i skärholmen idag, jag och grannen alltså, hade trevligt vetni. Jag vet vad hennes dotter ska få i preseent det vet inte niii nanananananaaaa!

1 kommentar:

  1. Men Jossan, jag har ju två till bord som är mer passande för två pygméer som oss ;)

    SvaraRadera