tisdag 13 mars 2012

Önska önska runt i ring..2

Eftersom jag mår dåligt just nu så är nagel-surfande lite terapi..
Nu vet jag precis vad jag önskar mig!
Några av depends vårkollektion
Konad stämpel-lack i svart, vit, guld & silver
Glasfil
Seches två awesome produkter: Topplack och Lackförtunnare

Sen på sista sidan finns det X-antal lack för en väldigt billig peng som jag skulle vilja ha med.. men ja.. de här ovanför är de jag önskar helst just nu iaf..

När jag väl fått tag på dessa saker ska jag köra en "31 days polish challenge" med en ny design varje dag i 31 dagar.. eller nästan varje dag.. beror ju lite på övriga livet, om jag får tid varje dag :)


Namnsdagspresent någon? Har namnsdag den 19e.. Bara säger.. 25 kr är jag kanske värd? ;) ett dependlack? *blinkar med ögonen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar