måndag 12 mars 2012

orkar inte..

Jag orkar inte.. PMS.. Slutprov i veckan, två stycken.. en sen inlämningsuppgift.. natt jobb utan sömn innan för att gubben vart i s-vall.. som han dessutom höll på att missa pga UL.. men de fixade en taxi till han.. tänk om någon kunde fixa en taxi åt mig fram till nästa vecka.. när uppgiften och proven är bakom mig och de nya kurserna startar (näst sista perioden!!!!)

Jag önskar det jag aldrig haft gott om också just nu.. hade velat ha pengar att köpa allt jag behöver och vill ha.. nya kläder, körlektioner, fixa körkortet, böcker, nagellack, nya skor som inte läcker in vatten, nya möbler till köket.. ja ni fattar..

Städade igår och det blandat med pluggandet sög musten ur mig, såpass att jag bönade min man på mina bara knän att ta mitt pass.. han gjorde det - sjukt snällt!
Men så hade de kaos på jobbet utan någon på nattpasset mån-tis.. jag tänkte att jag kunde ta det.. Men nu ångrar jag mig. Dels för att jag fortfarande har så sjukt mkt att göra och kommer sova hela förmiddagen/dagen imorgon.. och dessutom inte hunnit sova någon innan passet.. Och jag är så himla sjukt trött redan nu..

Livet är fan inte vackert på något sätt ibland. Nu är ett av dessa tillfällen. Varje grej jag gör, gör jag med gråten i halsen. Jag ORKAR INTE! men jag måste.. kanske kan jag leta reda på en kanyl och köra genom hjärtat inatt? ... nej jag ska inte.. jag har inte provat alla nagellack jag vill prova än, så än kan jag inte dö.. dessutom vägrar jag ta lokaltrafik till himlen, så jag måste fixa körkortet innan också..
Over and out/ inte så peppad tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar