lördag 31 mars 2012

Jag vaknade, och ångrade mig..

Vi har snö. Inte bra lite snö som faller för att sedan smälta vid minsta kontakt med någon form av yta.. NEJDÅ! den här jääävla snön ligger kvar förstår ni!
Vi bytte till sommarsulor häromdagen.. Det var ju tydligen en dum idé.. Men vi har haft bar mark och vår jättelänge, så man trodde faktiskt inte det skulle komma snö igen?! Det är ju trots allt slutet av mars och vi bor söder om stockholm...??

Anyhow.. det blir inget övningskörande för mig idag. Morsan dissar oss totalt, för att vi e sjuk. Dålig stil, eller hur? ;P
Nämen hon har nyopad hand.. vill inte ha bakterier i såret.. för vi brukar slicka på folks händer så mycket..
Ja lite bitter är jag nog.. jag ska ju ta körkort snart!!

Annars?

Nä asså.. jag drömde om mina nagellack inatt. No kidding! Lite mysko är det att gilla lack så mycket. Men hur som, jag läääängtar efter dem. Och inte har de skickats än heller.. det gör de nog på måndag natt.. natt eftersom de flyger från USA.. tidsskillnad och sånt tjaffs. Men ÅH vad jag LÄNGTAR!!!
Jag vill måla naglarna med nya lack nu nu nu nu :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar