måndag 12 mars 2012

DESSUTOM!

Förutom allt helvete i förra inlägget så¨tänkte jag trösta mig själv med en kladdkaka.. Vet ni vad som händer??? JO FÖRSTÅR NI! Den blir inte ens NÄSTAN kladdig. Den blir som en jävla sockerkaka.. jag ville ha en riktigt kladdig kladdkaka.. och misslyckades.. vet ni vad jag gör just nu? Jag GRÅTER! *hysteria*

Mina naglar är iaf fina.. vet ej om jag nämde mina zebranaglar häromdagen? ett lager svart elf, ett lager mny 225 (lila) så det blev riktigt fint mörkt lila.. sen bronzfärgade zebrastamps.. men det fuckade jag upp när jag fixade vilmas dotter.. så under mellon gjorde jag nude-manikyr.. vilket var för tråkigt. så jag blandade ett eget lack i pärlemovitt lack med några olika sorters glitter i lila och blått.. på det gjorde jag lila abstrakt-stamps ovanpå med HM´s lila hello kitty lack från typ somras..

And that is what I am sporting right now.. Enkelt, inte skitglamigt men alldeles lagomt för jag orkar inte göra något alls just nu med dem.. jag orkar knappt sitta på en stol..

Okej. jag gråter inte mer.. Det lugnar mig att skriva om mina naglar.. TERAPI! Nu måste jag bara få sömn innan jag lutar mig mot kanylen ändå.. men det hiner jag inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar