fredag 30 mars 2012

oooiiih..

Jag har ju inte skrivit att jag beställt mina nagellack nu!
AAAAAHHH tror ni jag längtar eller? kommer förvisso få betala 25% moms på det hela, och avgifter för det.. men iaf.. eftersom det är långt under 4000 slipper jag tullavgifter iaf. toppen!
Visste ni föresten att det faktiskt är viktigt att kolla upp sånna saker innan man beställer saker utanför EU? annars kan man åka på en tråkig överaskning när man ska hämta ut paketet!
De är riktigt riktigt dryga när det kommer till paket från USA, där får man nästan alltid betala momsen på för det är sällan USA-paket glider igenom tullen utan att bli uppmärksammade. Däremot har jag faktiskt ALDRIG fått betala moms på kina-paketen jag fått. Antagligen för att det är sådana strundsummor som några tior liksom..

Nu blev det mer predikan över beställningar haha förlåt.

I alla fall.. 50 nagellack hann jag beställa innan jag somnade på soffan. 50.. ja.. eh.. vad säger man.. behöver nog inte köpa nagellack på ett tag va? skulle jag göra det skulle nog min man strypa mig :P
Fast några saker behöver jag faktiskt ändå. Typ glasfil och china glaze fast forward överlacket.. :P
Sen tänkte jag mig en hylla (tre hyllor) till dessa nagellack- som ju faktiskt förtjänas att visas :P ikeaaa !!
haha fan.. skämmes tammefan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar