fredag 16 mars 2012

Chicken ninja!

Emma emma emma.. du har android. Gå in på market (numera google play??!! wtf??) och sök på chicken ninja eller något sånt.. ett spel äre.. med en höna.. som tror den är en NINJA! HAHAHAHA den låter "ninjaa" lite ledsamt när man springer in i en höbal bland annat.. hysteriskt..'

jaja över till annat.. Mitt prov alltså.. pöh.. fan.- 31 av 40 rätt.. jaja skit samma jag får iaf godkänt på kursen minst..

Annars? dotra är sjuk fortfarande så hon sover nu, jag tvingade henne att sova när hon låtit som ett stridslarm i ungefär 30 minuter. Hon somnade på under femman.. fem minuter alltså.

Eh annars.. jaaa jag har gjort naglar idag på granen. Granen Nina.. Eller grannen.. kändisen Nina till och med! Hembesök för akrylnaglar hos en kändis, glammigt eller vaad? ;) aja vi blev höga på akrylångor och satt och asgarvade som två köttmongon..

Att bero på mongo.. Ni MÅSTE kolla in serien "Dag" på svt-play.. herre gud vad man garvar.. sjuka människor!
"Du äör ett ONT mongo!" säger en psykolog till sin patient med down syndrom.
Benidikts styvfar bjöd honom på en hora när han fyllde tretton. Styvfar spelas av rolf lassgård.
Han säger då (rolf alltså): "knulla tårtan benidikt, knulla tårtan"..

Ni förstår inte.. kolla snälla...

Lägger upp bilder på naglarna genom luren.. ge mig ett ögonblick så blire bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar