söndag 18 mars 2012

Det är ingen idé..

att försöka vara trevlig med mig idag.. jag kommer nog bara göra er otrevliga i slutändan ändå.
På PISS-humör idag.. Suttit och skrivit om hur idiotiskt det är att döpa någon till "Joy" nyss på fejjan.. Tänk om man inte är så jävla joyig liksom?

Annars då? Ska försöka få i mig en aning kaffe- möjligtvis tre fyra koppar, sen ska jag göra mitt jäävla prov som jag inte ser fram emot ett endaste jäkla nå!
Förutom det ska jag försöka mig på fårnaglar.. aah ska försöka få fåret Sean på naglarna vetni.. Eller Timmy.. men han är ju ett lamm säger de i introsången..
Anyhow.
När jag väl fått fingrarna ur rövhålet och gjort allt detta skall jag Sova- Sen vakna för att duscha och åka till jobbet.

Jag är btw förstörd pga pollen.. nyser, snorig och framför allt TRÖTT!
Att jag är otrevlig och sur beror nog på att jag skall ha mens innan nästa söndag.. förmodligen fredag eller lördag.. Så man får väl ge fan i att försöka diskutera med mig tils dess då, för jag är en jäkligt otrevlig typ just nu.. och DET gör mig så fruktansvärt ledsen också.. så jg är både ledsen och arg.. och kanske aningens deppig också.. TÄNK OM JAG HETAT JOY NU! Fy fan.. jag hade nog strypt mina föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar