torsdag 15 mars 2012

Och klockan är bara tio i två!

Produktiv dag. Vaknade nio av att grannen ringde och ville ha in Vilma till sin sjukling så de kunde roa varandra.. Jag följde med över och sa hej..
In igen och plugga, käka frulle och drack kaffe..
Gjorde prov.
En snabbis mot tvättmaskinen.
Fikade med grannen.
Tvättat fönstrena, inne, ute OCH mellan! Det jobbigaste var att skruva isär dem :P
Och klockan är ju för fabian bara barnet! Jag vet liksom inte vad jag ska göra nu.. Eller jo det vet jag.. jag MÅSTE plugga egentligen.. men det går inte med Vilma hemma för "Redovisning och beskattning" kräver full koncentration, något som är dåligt med när tösen är hemma.
Så jag tänkte hänga ut alla mattor och sparka skiten ur dem lite, för att sedan dammsuga och skura. MEN nu har solen gått i moln, ytterdörren är på åter stängd och jag pallar inte att sparka mattor utan sol alltså.. Imorgon kanske?
Jag behöver btw en mattpiska.. att sparka på skiten är liksom inte lika kul som att PISKA mattor ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar