måndag 28 maj 2012

Tror ni jag är helt lyrisk eller???

Jaaaa det är jag! Tänk reklamen där han sjunger om en ööööl, fast jag sjunger DEPEEEEEEEND!! Typ så.
Var runt heeeela jäkla skärholmen.. gav upp.. åkte till ica maxi (som ej hade dem i fredags) för att handla mat. Och kikar in på kosmetik... och vad serjag?? Ett alldeles nyuppsatt depend holographic-ställ! Som är fullt!!!  Jag blev så glad att jag nog kissade på mig lite, som en hundvalp nivet.
Köpte 6 av de 12 färgerna..

så.. nu har jag totalt 115 st nagellack. Eh.. inte ens nästan för många ju! Jag kommer fundera lite när det närmar sig 500, men just nuu känns det inte som för många iaf :D

I alla fall, jag har inte provat någon av dem än.. det kommer ;) köpte de tre blå, de två gröna och det silvriga! Har ju redan massa rosa och lila holos från catherine arley, men.. finns de kvar nästa maxi-runda vet jag inte om jag kan hålla tassarna från dem, bara för att ha en hel kollektion ;) haha

Enough talk. You want proof, right!? Haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar