fredag 25 maj 2012

Attention!

Jag efterlyser information om VART jag kan hitta depends nya holo-lack i sthlm nu? maxi ica i Alby hade bara magnetiska och sommarlacken. Jag BEHÖVER!

Annars..

Jag kuggade igen.. eeh på piss-saker från min sida. Jag borde ge mig själv stryk, helt ärligt!
Jag körde 50 på 30-väg.. ni hör ju, hur jävla felaktigt inställd kan man bli? jag missade 30-skyltarna då de stod på marken.. jag orkar inte med mig själv.

Just nu är jag sliten som fan, det tär att vara sjuk. Fast jag känner mig pigg ena sekunden så faller allt och jag blir som en zombie i andra sekunden. Att handla gör mig helt slut.
Naglarna är ny-lackade med depends magnetiska 6001. Supertjusigt. Bild finns på instagram under nicket jslivonaglar. Inga konstigheter.

Så återigen; VART finns lacken? det är kris alltså, behöver veta! :P
Tänkte ta en tur till skärholmen imorgon och kolla om där finns lack, men jag kommer bli helt slut av det med, det vet jag..
Dessutom sväller hela jag som en ballong just nu på grund av kortisonet- värmen hjälper inte till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar