tisdag 22 maj 2012

Alla inlämningar fixade för denna period!

16 tabletter senare på två dygn så börjar halsen kännas bättre, jag kan andas och svälja bara jag inte tuggar eller anstränger mig för mycket :P För gör jag det så sväller den igen haha.
Annars känns det okej.

Alla inlämningar för dessa kurser är fixade, bara de tre slutproven kvar.
Imorgon ska jag köra lite i S-tälje runt 16 tiden inför uppkörning nr 2.
Blir nog kalas ska ni se.. Eller inte.. Vem vet :D

Har ni missat det så har jag instagram som jag lägger upp nagelbilder på också, där heter jag; jslivonaglar

Så ni vet tänkte jag!

Eftersom det var strålande sol hela dagen, har jag givetvis suttit och pluggat i solen. Men det märks att sköldkörteln krånglar för jag tål ingen värme! Går in var tredje minut för att inte dö av värmeslag typ.

Går förövrigt bara på att vänta på fredag, så jag kan göra min runda på jakt efter nagellacken jag nu suktar efter :P Jag förtjänar faktiskt att köpa lite nya lack för att muntra upp mig, mitt i allt elände.
Just nu kom det lite bakslag, antagligen för att jag inte är lika hysterisk över allt som behövs göras denna vecka. Så detta med skilsmässan känns astung för tillfället. Tidigare idag kände jag bara "visst, fine, det är okej"- men jag är fortfarande glad att ha en säker ståndpunkt att arbeta efter.. Singel! :P Nu ska jag bara hitta ett jobb så känns allt mkt lättare sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar