måndag 14 maj 2012

För att ni ska förstå..

Hur off jag är från mitt game, så kan jag berätta att jag fick mitt w7 nagellack i brevlådan idag. Jag blev inte sådär glad över paket! Jag har väntat hela förra veckan för att få hem det där lacket, och när det väl kommer kan jag inte ens uppbringa rätt nivå av entusiasm. Det är skit tycker jag. För lacket är fint. Jag har inte ens provat det än. Det är knasigt som tusan.

Jag har föresten beställt OPIs new york city ballet studio mini-set från ebay. Det längtar jag efter med, men just nu är jag lite nollställd så.. ingen delux-entusiasm här heller tyvärr. Fast jag vill väldigt gärna prova dessa omtalade jelly-lack som skall vara rätt bra att lacka med och bra torktid dessutom.

Behöver förövrigt ett svart och ett mörkblått lack.. För att ha under effektlacken jag har.. Mitt svarta från elf som är awesome börjar ta slut. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar