tisdag 29 maj 2012

Depend holographic-kollektion. Kärlek på flaska.

10 av de 12 nya färgerna! Tyvärr utan solljus att framhäva holot, men färgerna är så fina :)
Två tunna lager är det på alla fingrar. Några av dem kan behöva tre lager eller ett underklädeslack.
Men jag blev glatt överaskad när jag målade med dessa lack. För första lagret såg väldigt genomskinligt ut på nästan alla och tänkte att de skulle behöva minst tre för att täcka helt, men jag tror man kommer undanmed två halvtunna lager med de flesta av dessa!

Det blir lite VNL på några av de ljusaste nyanserna, vilket jag avskyr egenligen. Meeen helt ärligt så det det rätt fräscht ut trots det, och dessutom distraherar regnbågarna från det med ;)

De är alla lättmålade och har supertrevlig formula att jobba med. Penslarna är deras vanliga, inte perfekta men inte omöjliga heller. Snabbtorkande som sören, precis som holografiska nagellack brukar vara.

Nästan alla dessa har väldigt tydliga regnbågar, vilket vi alla älskar!  Det är bara det hallon-rosa nagellacket, nummer 2027 som inte är så holografiskt. Men även det visar lite regnbåge i solsken i alla fall :D

Jag är helt förälskad i denna kollektion, jäkligt bra jobbat depend! Keep up the good work! Och.. ta med denna kollektionen i ert ordinarie sortiment, det skulle ni tjäna på.

När jag gick ut från affären med resterande 6 lack i påsarna gick jag och småfnissade för mig själv, med världens största smile på läpparna. Det är helt enkelt en helt otrolig kollektion från depend. Och jag är galen i holo. Eller så är jag bara galen;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar