fredag 11 maj 2012

En snabbgrej bara..

Jag skrev ju om nässprayen nozoil för ett tag sedan. För att ha på naglarna.
Mina naglar har nog ALDRIG varit så fina och hållbara som de är nu! har inte haft en bruten nagel på flera veckor! minns inte de skivade sig sist heller. Ni hör ju, helt makalöst!
Så ni som är skitless på dyra produkter för sköra naglar- styr kosan mot apoteket och köpt nozoil. Den är grym!

Till nagelbanden har jag kört burt bees lemopn cuticle cream ett tag nu med.. jag vet inte. Jag ääälskar lukten, och nagelbanden är ju inte torra.. men det känns som att det kunde vara bättre med.. tips någon? gärna med någon riktigt god och intensiv doft som är väääldigt återfuktande och mjukgörande..

Någon som har bra tips på nagelbands-remover också? just nu klipper jag, fy skäms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar