fredag 18 maj 2012

Paket!

Idag har jag lackat om naglarna tre gånger.. Klockan är bara 16.. Det är helt hopplöst, men jag hade inget val!
Först fuckade jag upp jazz olive- lackningen. Stämplarna blev skitdåliga, gjorde en vattenmarmorering på ena.. blev inte heller bra. Så jag slängde på magnetiska lacket från color club.
Sen hämtade jag posten precis när lacket torkat. OCH DÅ HADE JAG FÅTT PAKET!
Då hade jag ju faktiskt inget val alls! Jag behövde prova några av de nya lacken. Inga konstigheter där inte!

Så.. Vad fick jag då? joo jag fick fyra färgskiftande lack, så kallade "mood nail polish". Ändrar färg beroende på temperaturen. Så tipparna blir annan färg än vid nagelbädden. Det blir lite gradient-aktigt liksom. Så himla coolt!

Sen fick jag min flaska med seche vite också. Glansigt värre!

Sist ut bland paketen var mina mini-OPI New York City Ballet set! De ser så fina ut där i förpackningen, så jag tänker inte öppna dem än. Tyvärr är det ju bara mini-flaskor i dessa set och jag vill inte slösa i onödan så jag håller mig tills jag känner för att bära en diskret manikyr :D Men åh så fina de är! <3

Bilder kommer sen någon gång.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar