tisdag 8 maj 2012

dag 15.

Nu är det dag 15 i min nagelchallange, hittills har det bara vart kul och relativt lätt.. men det börjar bli knivigare och knivigare för jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra med vissa dagars titlar.. Försökte frihanda half moons idag, gick inte alls så bra.. måste leta efter runda klistermärken :P

Men det var ju inte det ni ville höra! Ni vill väl se dag 15s tema och bilder va?  Då kör vi!

Denna och bilden under är mina nödbilder, då de första försöken gick totalt åt pipan.

Det var ju meningen att det skulle bli ""delicate print"" Men vet ni vad? jag färgmatchade alldeles fel vid första försöket så de syns inte så mycket print..

Ni ser ju, eller inte ser rättare sagt. alldeles för mörkt rosafärgat lack under för att metallic pink-stämpeln skulle synas bra
Det blev ju inte så lyckat- dvs det åkte av inom en timme eller tre. Arg blev jag också för jag lyckades rätt bra med trycket.. prutt!

Jag tänkte att ni får se mina mindre lyckade kombinationer så ni vet att det inte alltid blir bra för mig haha.. Igår bytte jag förövrigt luftmassamätare i vår Volvo. Inte svårt alls, men jag är ändå stolt över mig själv! Det var första gången jag bytt något alls i motorrummet själv :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar