tisdag 29 maj 2012

29 Maj 2012

Jag har inga cellförändringar- vilket är bra.
Jag har fått en tid att ta nya sköldkörtelprover den 15e juni- vilket är båda bra och dåligt.
Dåligt för att jag egentligen skulle vänta 6 månader efter diagnosen innan de skulle kolla proverna. Men jaja, bättre en gång för mycket än en gång för lite :)

Min menskopp kom idag också! Beställde en turkos MeLuna igår, kom i brevlådan idag. Supersnabb leverans!!! Och nu längtar jag lite efter att få mens, bara för att få prova om det går att använda utan smärta. Kan ju inte ha tampong jag, pga smärtor. Men menskoppen ska tydligen vara bättre mot det med. Och miljövänligt. Och ekonomiskt- då de håller 5-10 år!!
Den som lever får se :P

Mina naglar går inåt när de blir långa.. jättestörigt. Varför blir de så? långfingrarna och tummarna blir det värst på, och mest bara på ena sidan?!
Det störde mig till den grad att jag filade ner dem en bit idag. Så "invridningen" inte blev lika påtaglig liksom.

Köpte en grill också, vi grillade till middag. Gick sådär va.. väntade inte tillräckligt på att tändvätskan skulle suga in i kolen, så det blev aldrig riktigt supervarmt.. meeen det blev mat iaf. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar