måndag 14 maj 2012

Off my game..

Just nu är jag inte på topp.
Jag vill inte klaga alltför mycket, men just nu är det botten. Jordens mensvärk (no surprise there), ont i axlar, nacke, ryggrad och typ resten av lederna jag äger.. Och yrsel. Med yrseln drar jag en parallell mellan allt blod jag förlorar just nu. Konstig mening, orkar inte tänka om hur man ska skriva den bättre.

Vi var ju i Gävle i helgen, vilket var super! Körde runt hela söndagen också, vilket kändes kalas-bra. Denna gång tar jag det!

Annars så.. jag har gjort nagellacksbilder i massor, men jag har inte energi att lägga över dem och redigera- göra inlägg osv just nu.
Det känns skittrist, för jag vet att jag blir glad av att se de färdiga inläggen, men så kan det vara.

Saknar min Emma.. Hon gör mig glad, jag skulle behöva henne nu..

1 kommentar:

  1. Aaaw, snutt! Får komma och hälsa på er snart igen! <3

    SvaraRadera