tisdag 29 maj 2012

Betygsuppdatering.

På projektkursen blev det VG, slutprovet var ett mvg liksom de flesta inlämningar, men då mitt projekt var för litet kunde jag inte få slutbetyget mvg, vilket är helt okej ändå.

På finansiering och kalkyleringskursen blev det ett MVG MVG MVGGGGGG!!!

Edit; Det står på hemsidan att jag fick MVG i projekt & företagande ?! Men under betygsbedömning stod det VG? Jag förstår inte alls..

Anyhow, detta är mina betyg hittills:
Affärsjuridik- MVG
Affärskommunikation Engelska- MVG
Engelska A- MVG
Finansiering & kalkylering- MVG
Företagsekonomi A- MVG
Företagsekonomi B- MVG
Marknadsföring- MVG
Matematik A- MVG
Matematik B- VG
Naturkunskap A- MVG
Personaladministration- MVG
Programhantering- VG
Projekt & företagande- VG/MVG (hmm.. underligt det där)
Redovisning & beskattning- VG
Religionskunskap A- VG
Samhällskunskap A- VG
Svenska A- MVG

GRYM JU!!! Fan vad stolt jag är över mig själv!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar