lördag 19 maj 2012

Bild på vad som anlände igår!

Jag håller mitt löfte, ni får nu se vad som kom i lådan igår :P
Mood-lacken är så sjukt coola, det kommer ett till inlägg om dem strax- med bilder!
New york city ballet mini setet. Åh så fina de är <3 Jag längtar tills jag har en bra anledning att bära dem!
Dessvärre är de bara strax över 3 ml i flaskorna, så det blir inge provande i onödan. Så äre :P Jag vill kunna seeee på dem ett tag till innan de tar slut ;) och jag överväger att köpa några av de i normalstorlek med, men det får vänta tills jag blir tät.. ;)

Seche vite har jag provat nu också.. Torktiden tycker jag var likvärdig med China Glaze- fast forward, fast det är mer glans på SV faktiskt. Det måste jag ge dem. Men jag märkte av att den krymper nagellacket, det gjorde jag faktiskt. Måste vara noga med att dra överlacket över nagelkanten ordentligt, då ska man tydligen slippa det :) Men vilket glans! WOW!
Ska dock göra ett prov på kleancolors seeegtorkande pastell-lack också för det har CH-FF svårt att torka fort trots att det är bra, så vi får se om SV klarar det bättre :D

1 kommentar:

  1. Jag har också köpt seche vite. Stolt va? ;) På mig krympte inte lacket! PUSS

    SvaraRadera