lördag 19 maj 2012

Mood-lack från DSN!

Se så fina de är! ca 35 kr styck, köpa genom e-bay såklart!
Såhär ser mood-lacken ut när de är kalla. Doppade i kallvatten för att få fram färgerna ordentligt, därav vattendropparna överallt :)

Samma lack, samma hand, men doppade i varmvatten :) lång och ringfingret skulle kunnat ha ett lager till på sig för att bli perfekt, men äsch!
Glittret på ringfingret är från opi-setet, för er som funderade. Det är alltså inte glitter i det röd/lila lacket.






















Halva nageln kall, halva nageln varm.. Hur jäkla awesome är inte detta då??!


Det rosa/ljuslila och det turkos/babyblåa lacken är båda creme lack, som var en dröm att måla med faktiskt! Två lager för att få det heltäckande. Snabbtorkande dessutom! Snabbtorkande creme, det var en första gång för mig i min lacksamling, haha.

De andra två mörka var mer jelly-aktiga än creme, och mindre täckande också. Men fortfarande väldigt lättlackade och snabbtorkande :)
Dessa reagerar snabbare på kyla och blir helmörka rätt fort bara man kliver utanför dörren, men de är nästan finast när de är kalla, så det gör inget ;)
På bilderna är det två lager på dessa lack med, som sitter på lång- och ringfingret, men hade nog mått bättre av tre lager för att bli perfekt utan VNL när de är varma.

På bilderna har jag seche vite över också, därav glansen. De torkar själv till en halvmatt finish.

Blev dessutom väldigt förvånad när jag fick de igår redan, då de blev skickade från hong kong i måndags har jag för mig! Supersnabb leverans ju, från andra sidan världen.

Nu vill jag ha mer pengar på paypalkontot så jag kan köpa några fler färger av dessa fantastiskt roliga nagellack haha.
Det kommer bli min present till mig själv om jag tar kortet vid nästa uppkörning ;)
Eller tröst-present.. hur som haver så vill jag ha fler färger av dem! :D

1 kommentar:

  1. Det röda såg riktigt vampigt ut! Härligt! Jag väntar på en sändning med moodlack från Canada men de verkar aldrig dyka upp :(

    SvaraRadera